Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9 JTD "MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE" по време на движение!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
    Ами ако си ги сменил, колата е зацепена като хората и вече няма проблем ... значи може и да си късметлия
    В сервиза казват че не се е счупило нищо. Попринцип много ли е лошо това което е станало?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
      В сервиза казват че не се е счупило нищо. Попринцип много ли е лошо това което е станало?
      Не е като да ти изгори крушка на фара, ама щом няма последствия и вече колата е оправена ... карай си я със здраве

      п.с. Сега свети ли ти чека или вече го няма този проблем при ускорение?
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
        В сервиза казват че не се е счупило нищо. Попринцип много ли е лошо това което е станало?
        Привет, колега,

        Доста време е изтекло от тази случка, но исках да те попитам какъв се оказа ,че е бил проблема ?
        Питам защото имам идентичен слуай , след спукан маркуч от интеркулер към колектор , тази грешка ми излиза при 2.5 - 3 к обороти и изчезва след това.

        Моля, драсни някой ред ако си спомняш )
        Ще я водя на диагностика , но все пак ще е хубаво да знам какво ме чака )
        Alfa Romeo 159 3.2 Q4

        Comment


        • #19
          Аз имах същия проблем. При мен колата го правеше за част от секундата - забива нос, дава грешката на дисплея и после все едно нищо няма. Грешката ми се появяваше често, но само когато е мокро или съм минавал през локви. На сухо нямаше проблем. Щателна проверка на всичко + диагностика - не се откриха никакви проблеми. Не знам, някой датчик ли се мокреше отдолу, така и не го намерихме проблемът. Сега след топенето на снеговете я очаквам отново да го прояви този симптом и ще търся пак.
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

          Comment


          • #20
            Не е изключено да е мокър (или с лош контакт)датчик на оборотите.

            Comment


            • #21
              По-скоро нещо от соленоида ставаше. По-същия начин и при мен при мокро време. Иначе главният проблем бяха блокирали лопатки на геометрията на турбото. Но може да е от много неща. Грешката индикира проблем в системата.Пиши какво се е оказало.

              Comment


              • #22
                aaa турбината ми е отличник за момента .. друг е проблемът, който засега не се появява все още, въпреки, че тука е бая мокро по улицата
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                Comment


                • #23
                  Аз също го имам тоя проблем даже бях публикувал тема за случилото се ама така и не стана ясно от какво е.. При мен също се появява при мокро и студено време кам 2500 3000 оборота започва да набира и след малко светва лампата до 4/5 сек и нема никаква мощност след това. Спирам загасям двигателя паля пак исписва Латер ин филтер фуул и пали и всичко е ок но настъпя ли я пак.. да се затормози пак светва.. и ми се струва че турбината тогава ми свисти особено силно.. на сухо няма проблеми кара си дърпа си стабилно.. всичко е Ок.. закачиха я на компютър излезнаха 4 грешки ама им забравих кодовете.. утре ще питам маистора и ще ги напиша
                  Last edited by A.Arabadzhiev; d.m.y г., 20:03.
                  Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                  Comment


                  • #24
                    Тези дето имате проблеми при мокро време,проверете си соленоидите за управление на турбината.При 147 седи на много гадно място,отзад на кутията на въздушния филтър,ако нямате кора е целия във вода.Ако се наложи да го сменяте,ако имте възможност преместете го някъде по нагоре,кабела ще стигне 100% трябва само с вакуумите да си поиграете.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                      aaa турбината ми е отличник за момента .. друг е проблемът, който засега не се появява все още, въпреки, че тука е бая мокро по улицата
                      Казах лопатките на променливата геометрия, а не че турбината е счупена. Лопатките се чистят и раздвижват - в сервиз където знаят какво правят, защото могат да оклепат монтажа. Соленоида също моье да е дал фира.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
                        Колеги и при моята 156'ца го има това нещо,обаче го прави само когато е студено много вънка,а разликата с тоя колега е,че при мене не спира да ускорява,а само се появявя и след секунда изчезва пак.При вас да се е получавало това нещо?
                        Абсолютно същото ми се случи еднократно при извънградско при -19...

                        Колата ми също е точно като твоята като гледам.

                        Само пифна и докато прочета какво пише - изгасна и не се е обаждало повече. Най вероятно е МАФ.
                        А не съм докарал ред да прочета грешките да видя дали освен ЕГР имам нещо друго запаметено - при мен е затапен и изключен от буксата.
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Comment


                        • #27
                          За да бъда точен. При мен първия път беше съвкупност от няколко неща - Заминал дебитомер, заминал соленоид, блокирала геометрия на турбото (чисти се), неправилно монтирано турбо. Бобо отстрани всичките проблеми и от тогава колата е друга Всяко от тези неща поотделно дава тазаи грешка. Затова по-рано писах - грамотен сервиз.

                          ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

                          А след като е бил скъсан маркуча от кулера към колектора е най-вероятно да имаш блокирала геометрия и да е пренадувало турбото. Ако не си сменил маркуча - задължително го смени. Като е бил спукан трябва и да е пушела доста колата?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                            .....

                            А след като е бил скъсан маркуча от кулера към колектора е най-вероятно да имаш блокирала геометрия и да е пренадувало турбото
                            По-вероятно е да ти гръмне шланга м/у турбото и кулера, ако не си го запълнил с тръби
                            Грамотен сервиз, Бобо - хубаво звучи. И вярно (повечето време)
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                              За да бъда точен. При мен първия път беше съвкупност от няколко неща - Заминал дебитомер, заминал соленоид, блокирала геометрия на турбото (чисти се), неправилно монтирано турбо. Бобо отстрани всичките проблеми и от тогава колата е друга Всяко от тези неща поотделно дава тазаи грешка. Затова по-рано писах - грамотен сервиз.

                              ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

                              А след като е бил скъсан маркуча от кулера към колектора е най-вероятно да имаш блокирала геометрия и да е пренадувало турбото. Ако не си сменил маркуча - задължително го смени. Като е бил спукан трябва и да е пушела доста колата?
                              Маркуча го смених миналата седмица /пушене нямаше /, вървежа на колата се подобри значително . Единствено тази грешка се появява при скорост около 100 и обороти около 3к... Изчаквам заплатката и към Алфа сервиза тука във Варна за диагностика. След това ще докладвам за резултата.
                              Alfa Romeo 159 3.2 Q4

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от istix6 Покажи съобщение
                                Маркуча го смених миналата седмица /пушене нямаше /, вървежа на колата се подобри значително . Единствено тази грешка се появява при скорост около 100 и обороти около 3к... Изчаквам заплатката и към Алфа сервиза тука във Варна за диагностика. След това ще докладвам за резултата.
                                Що не идеш при Пининфарината?
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X